Ghd

Kommentera
Vill ha 😍





Finns flera olika modeller av ghd:s platttÀnger och det skrivs gott om alla pÄ nÀtet sÄ frÄgan Àr vilken man ska satsa pÄ?

Modellen "Eclipse" verkar toppa listorna dock, vet inte vad för speciella förmĂ„gor den har jĂ€mfört med deras andra modeller. 

Denna snygga modell som jag Ă€r sugen pĂ„ verkar vara en limited edition-vara och den var riktigt fin. Föll pladask direkt! 

Hittade ett paketpris frĂ„n ghd:s hemsida med den fina hĂ„rfönen samt platttĂ„ngen för 1.999:- 
Min nuvarande fön giddrar en del sĂ„ det skulle inte vara helt fel att byta ut den faktiskt. 



FÄr nog börja med att sova pÄ saken.
Om nĂ„gon gobit kĂ€nner sig pĂ„lĂ€st om ghd:s sortiment sĂ„ snĂ€lla upplys mig 💡




Imorgon kör vi flytt dĂ„! 
Tjing city, I will miss bekvĂ€mligheten min vardag varit bortskĂ€md med under 1,5 Ă„r som passerat sen vi flyttade till stan. Nu blir det jag och min cykel igen, tillsammans ute pĂ„ vĂ€garna ✹ haha.


Det hÀr med att ta tag i operation skaffa-körkort börjar kÀnnas nÀrmre och nÀrmre...